Nabízíme profesionální účetní a daňové služby pro firmy i jednotlivce.
Zpracování a vedení účetnictví
Pro každého klienta navrhujeme účetní systém co možná nejlépe přizpůsobený jeho potřebám a preferencím. Nastavíme Vám členění účetních operací, formu účetních výstupů a
způsob komunikace s námi zcela dle Vašich požadavků. Snažíme se přitom, aby naše spolupráce byla integrální součástí Vašeho podnikání a námi dodávané účetní informace byly
co možná nejlépe využitelné pro Vaše rozhodování a řízení Vaší firmy. Pokud však klient důraz na informační hodnotu účetnictví neklade a je pro něj rozhodujícím, ne-li jediným
požadavkem splnění všech zákonných povinností, také naplníme jeho představy. Vedeme potom účetnictví v základní konfiguraci vyhovující platné české legislativě s důrazem na
výpočet daňových povinností a snahou o minimalizaci nároků na klientův čas a vynaložené náklady.
Vedení účetnictví a s tím spojené služby mohou zahrnovat následující činnosti:
Zpracování účetní osnovy s nastavenou analytickou evidencí dle potřeb klienta
Kontrola a zaúčtování klientem dodaných dokladů
Příprava a zasílání dokladů klientovi (vystavené faktury, bankovní příkazy)
Vedení účetního deníku, hlavní knihy, pokladní knihy a knih pohledávek a závazků
Vedení knihy dlouhodobého majetku
U plátců DPH zpracování přiznání k DPH včetně záznamních povinností
Zpracování účetní závěrky, tzn. rozvahy, výsledovky, přílohy i výkazu cashflow
Zveřejnění účetní závěrky zasláním do sbírky listin obchodního rejstříku
Poskytování průběžných přehledů výsledku hospodaření (měsíční, kvartální) dle dohody s klientem
Inventarizace dlouhodobého majetku
Zpětné rekonstrukce a kontroly účetnictví
Účetní a daňové konzultace
Daňová evidence
U fyzických osob živnostníků je někdy z důvodu daňové optimalizace výhodnější vést namísto účetnictví daňovou evidenci (dříve jednoduché účetnictví).
V takovém případě se snažíme i systém vedení daňové evidence nastavit tak, aby kromě zákonem stanovených povinných informací (primárně zjištění daňového základu) poskytl
i potřebnou přehlednost a využitelnost v rozhodování klienta.
Vedení daňové evidence zahrnuje obvykle následující činnosti:
Kontrola a zaúčtování klientem dodaných dokladů
Příprava a zasílání dokladů klientovi (vystavování vydaných faktur, zadávání do banky apod.)
Vedení peněžního deníku a knih pohledávek a závazků
Vedení knihy dlouhodobého majetku
U plátců DPH zpracování přiznání k DPH včetně záznamních povinností
Zpracování závěrky daňové evidence
Poskytování průběžných přehledů o výsledku hospodaření
Inventarizace dlouhodobého majetku
Zpracování knihy jízd
Zpětné rekonstrukce a kontroly
Účetní konzultace
Outsourcing mezd a personalistika
Zajistíme vše od zpracování pracovní smlouvy, přes registraci na všech příslušných úřadech po výpočet hrubé a čisté mzdy a přípravu a odeslání příkazů k
úhradě na mzdy a s nimi spojené odvody. Samozřejmostí je poradenství a konzultace v oblasti personální a mzdové legislativy, stejně jako nápomoc s výběrem
optimální formy zaměstnaneckého poměru.
Outsourcing mezd zahrnuje mimo jiné:
Vypracování pracovních smluv a dohod včetně jejich ukončení
Přihlášení/odhlášení organizace a jejích zaměstnanců u správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven
Měsíční výpočet hrubé mzdy na základě klientem dodaných podkladů (docházka zaměstnanců)
Měsíční výpočet odvodů na sociální a zdravotní pojištění a zálohy na daň z příjmu za závislé činnosti
Zpracování měsíčních výplatních listin zaměstnanců
Zpracování a zasílání měsíčních přehledů o vyměřovacích základech pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
Zpracovávání a zasílání hromadných platebních příkazů k platbám mezd a odvodů
Čtvrtletní výpočet pojistného na zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele
Vedení evidenčních listů důchodového pojištění zaměstnanců
Zpracování vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců
Vystavování potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti
Zpracování zápočtových listů odcházejících zaměstnanců
Zpracování a vedení mzdových listů
Archivace dokladů
Zastupování na úřadech státní správy
Zastupujeme klienty dle potřeby při všech jednáních na úřadech a při plnění oznamovacích povinností. Daňové a jiné kontroly pro Vás nebudou starostí.
Veškerou komunikaci s úřady včetně přípravy všech potřebných podkladů zařídíme za Vás. Případná probíhající kontrola se tak Vaší vlastní podnikatelské činnosti nijak nedotkne.
Mezi úřady a instituce, s nimiž klient přichází nejčastěji do styku, patří:
Finanční úřad
Úřad práce
Inspektorát práce
Správa sociálního zabezpečení
Zdravotní pojišťovny
Obchodní rejstřík
Český statistický úřad
Daně a jejich optimalizace
Navrhujeme postupy pro optimalizaci daňových povinností vždy v souladu s platnou legislativou. Zpracováváme veškerá daňová přiznání a hlášení.
Samozřejmostí je sledování aktuálních daňových povinností klienta a včasná příprava a zasílání příkazů k úhradě na tyto daně.
Naše služby zahrnují mimo jiné následující činnosti:
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob - včetně povinných příloh
Zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob - včetně přehledů pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
Odklad podání přiznání k dani z příjmu do 30. 6.
Zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty, souhrnných hlášení a přenesení povinnosti
Zpracování přiznání k dani silniční
Revize dříve podaných daňových přiznání s návrhy případných nápravných opatření
Finanční a ekonomické služby
Kromě účetních a daňových služeb poskytujeme našim klientům i další podpůrné služby. Patří mezi ně zejména ekonomické poradenství a přípravu podkladů pro úvěrové financování.
Nejčastěji poskytovanými službami jsou:
Příprava podkladů pro získání úvěru, ekonomické poradenství, zpracování projektů, komunikace s bankou
Komunikace a spolupráce s případným správcem konkurzní podstaty
Asistence při potřebě nápomoci s běžnou administrativní činností